شب برفی ..

پنجره ای کوچک به آنچه ساخته ایم و می سازیم و یا به نماشای تقدیر می نشینیم که چگونه آجرهایی از جنس دقایق را روی هم می گذارد ...

شب برفی ..

پنجره ای کوچک به آنچه ساخته ایم و می سازیم و یا به نماشای تقدیر می نشینیم که چگونه آجرهایی از جنس دقایق را روی هم می گذارد ...

قالب نو تجربه ی نو زندگی نو و چیزهای نو تر !!

این هم قالب جدید .. 

 

به اسم وبلاگم می خورد وگرنه قسم می خورم این کار را نمی کردم !!! 

 

گرچه خود بلاگ اسکای هم دارد میهمانی میدهد اما اینجا رسما مثل عروس سرخانه می مانم ! 

تقصیر این سوریاس بود این وسوسه را به جانم انداخت .. 

 

خودش هم داماد سرخانه شده .. 

  

 این روزها که تمام دور و برمان پر از تغییرات اساسی!! است و آدمیزاد هول  برش میدارد که اول کفش هایش را هول هولکی بپوشد برود خیابان یا اول هول هولکی برود خیابان و بعد کفش هایش را بپوشد ـ البته جسارت نشود ما نرفتیم ـ  قالب نو داشتن که عددی نیست .. 

 

در واقع اصولا مسئله بر سر جو گیر ماندن یا نماندن است .. وگر نه تا مرحله  اولش که همه میروند اما معمولا ایرانیان از استان های مختلف همان تیم ملی دوست داشتنی را می مانند که در مرحله مقدماتی کلا جام جهانی را تحریم می کند .. و به رسم دیرینه همه مان فکر می کنیم احتمالا اسرائیل در گروه ما بود .. خوب شد که ما نبودیم !!!

  

 حالا هنوز هم مطمئن نیستم قالبم همین طوری بماند .. ممکن است فردا مثلا ارغوانی شود(بخوانید سبز !! )  جدیدا خود پرچم هم رابرا رنگ قسمت اولش تغییر می کند و رو به استقلالی شدن می آورد مجددا قالب من که عددی نیست !!

بگذریم که باید بگذریم !! وگرنه به میل خودمان بود از یک میلی مترش هم نمی گذشتیم !!

 

حالا توی این قالب های پیچک چقدر معذبم ! 

انگار هی خودم را جمع و جور می کنم که کوچکتر بنشینم که جای بقیه را نگرفته باشم . مثل مراسم ختمی که می روی و هی جا برایت تنگ تر میشود و تو آن عزیز از دست رفته را واضح تر در فشار قبرش مجسم می کنی و فاتحه ی محکم تری برایش می فرستی .. 

 

حالا جای شما را که نگرفته ام ! چرا چشمانتان گرد شده !! 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد